Autologin
 | Hasło uciekło? | Nowe konto | Wyślij newsa |

Strona główna | Newsy | Regulamin | Archiwum | Forum | Linki | Reklama | Współpraca | Kontakt | Dołącz do SZ! | Redakcja

Regulamin dla użytkowników Speed Zone

§ 1. Podstawowe pojęcia


1. Gość - osoba niezarejestrowana w wortalu Speed Zone. Może jedynie przeglądać komentarze na stronie oraz forum.

2. User - osoba zarejestrowana w wortalu Speed Zone. Może pisać komentarze na stronie, zakładać nowe tematy na forum oraz pisać posty.

3. Moderator - osoba odpowiedzialna za porządek wśród komentarzy na stronie oraz na forum. Może usuwać i blokować komentarze oraz usuwać i edytować posty na forum, a także zamykać/otwierać, kasować i przenosić tematy. Ma prawo banować zarejestrowanych userów, dokonywać zmiany w ich profilu i edytować wszystkie posty na forum.

4. Admin - osoba współpracująca lub pracująca dla wortalu Speed Zone. Może dodawać newsy na stronie, edytować je oraz dodawać i usuwać linki na stronie.

5. Site Admin - administrator strony, osoba posiadająca prawo do pełnej edycji zarówno całej strony jak i forum oraz wszystkich rzeczy związanych z wortalem Speed Zone .

6. Awatar - plik graficzny o wymiarach max. 100x100 pikseli umieszczany pod nickiem użytkownika forum. Można go wybrać w ustawieniach profilu. Nie powinien przekraczać on ww. wymiarów. Awatarów nie można kopiować od innych użytkowników. Nie mogą zawierać żadnych treści reklamowych oraz imitować statusu na forum.

7. Nick - unikalna nazwa użytkownika identyfikująca go na stronie oraz forum.

8. Podpis - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu. Podpis nie może być wizualnie męczący dla innych użytkowników (czyli wielki, jaskrawy, wulgarny itp.) - w takim wypadku będzie natychmiast kasowany. W podpisie nie można wstawiać plików graficznych o szerokości większej jak 100 pikseli i wysokości 80 pikseli.

9. Profil - zbiór danych użytkownika wortalu. Część informacji o użytkowniku jest dostępna dla innych osób korzystających ze strony oraz forum (np. liczba postów, adres prywatnej strony www).

10. Temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku) na forum.

11. Post - każda pojedyncza wypowiedź na forum.

12. Komentarz - każda pojedyncza wypowiedź na stronie (w newsach, ankietach i innych działach).

13. News - krótka wiadomość ukazująca się na stronie głównej wortalu. Może ona dotyczyć nowinek technicznych ze świata motoryzacji, wydarzeń, imprez itp. Lista najświeższych 10 news'ów jest dostępna na stronie głównej wortalu, archiwalne newsy można przeglądać klikając na poszczególne numery stron na samym dole strony głównej. Dla zarejestrowanych użytkowników wortalu SZ istnieje możliwość nadsyłania newsów do redakcji. Nie należy jednak nadsyłać newsów przekopiowanych z innych wortali. Są to czyjeś słowa i nie możemy się pod nimi podpisywać - jest to łamanie praw autorskich. Nadsyłać można osobiście zredagowane newsy lub linki do informacji, jeśli ktoś uważa, że jakaś wiadomość powinna się znaleźć w newsach. Wówczas na podstawie zawartych tam danych redaktorzy SZ zredagują news i dodadzą go do wortalu.

14. Ban - zablokowanie możliwości pisania komentarzy oraz wypowiadania się na forum. Może być przyznany na określony czas lub dożywotnio na konto danego użytkownika, IP lub adres e-mail. Nakładany jest za notoryczne łamanie regulaminu.

15. PW (Prywatna Wiadomość) - wewnętrzna korenspondencja wortalu Speed Zone. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na stronie czy forum.

16.Shoutbox - forma czatu dostępna w MENU wortalu Speed Zone. Mogą się w nim wypowiadać wszystkie zarejestrowane w wortalu osoby. Wypowiedzi w nim traktuje się jak komentarze, a więc wszystkie punkty regulaminu odnośnie zasad pisania komentarzy odnoszą się także do Shoutbox'a.

§ 2. Podstawowe zasady


1. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto w wortalu.

2. Sprawy prywatne załatwiamy poprzez PW, a nie dyskutujemy o nich na forum lub w komentarzach.

3. Wszelkie sprawy techniczne związane ze stroną oraz forum zgłaszamy do Administratorów lub Moderatorów.

4. Post w danym wątku lub komentarz na stronie powinien być na temat oraz zgodny z regulaminem wortalu.

5. Nick użyty podczas rejestracji nie może być wulgarny, obrażać innych osób lub zawierać treści reklamowych.

6. Redakcja zastrzega sobie prawo do wysyłania wiadomości drogą mailową do użytkowników.

§ 3. Pisanie tematów i postów


1. Tworząc nowy temat, w pierwszym poście należy przedstawić swoją opinię dotyczącą tematu oraz argumentację/przyczynę założenia wątku.

2. Posty oraz komentarze pisane przez użytkownikow na forum oraz na stronie nie mogą zawierać treści związanych z pornografią, nielegalnymi używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, użytkowników forum, ludzi i osoby publiczne. Zabrania się używania wulgaryzmów i słów powszechnie uważanych za obraźliwe.

3. Przed napisaniem czegokolwiek na forum sprawdź za pomocą funkcji "Szukaj", czy dany wątek nie był już poruszany na forum. Pisz w odpowiednim dziale, a nie gdzie popadnie.

4. Wypowiedzi w postach i komentarzach nie powinny być jedno lub dwu wyrazowe, ale przedstawiać jakąś treść, pogląd lub opinię dotyczącą tematu na forum lub informacji na stronie.

5. Zanim coś napiszesz - przemyśl to. Nie pisz dwóch postów pod rząd - edytuj poprzedni !

6. Staraj się formuować swoje wypowiedzi w sposób prezycyjny i składny, używając znaków interpunkcyjnych tak, aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem treści postu lub komentarza.

7. Staraj się pisać zgodnie z zasadami polskiej pisowni. Unikaj błędów gramatycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych. "Literówka" każdemu może się zdarzyć - zawsze możesz poprawić swoje błędy przy pomocy opcji "Edytuj".

8. Pisanie cały czas czcionką pogrubioną, podkreśloną lub kursywą jest zabronione. Można ich użyć w przypadku chęci podkreślenia jakiejś ważnej treści w wypowiedzi. Pisanie DUŻYMI LITERAMI oraz używanie kolorów jest zabronione i będzie karane.

9. Cytuj jeśli odnosisz się do wypowiedzi zawartej we wcześniejszym/wcześniejszych postach - zdecydowanie ułatwia to śledzenie całej dyskusji na forum. Jeśli Twoja wypowiedź następuje bezpośrednio po poście do którego się odnosisz, cytowanie nie jest wymagane.

10. Linki do stron WWW lub innych plików w internecie umieszczaj pomiędzy znacznikami BBCode - LINK w postaci: [ LINK=adres url]Nazwa linku[ /link] (bez spacji!). Wyjątek stanowi umieszczanie linków w Shoutboxie - tutaj wklejamy adres URL w normalnej postaci, zostanie on automatycznie wygenerowany do postaci "[link]".

11. Nie twórz tematów o tytułach: "mam pytanie", "poszukuję", "prośba" itd. W tytule zawsze staraj się streścić zawartość tematu.

12. Zabrania się umieszczania w postach jakichkolwiek obrazów. Jeżeli chcesz pokazać komuś jakąś grafikę, umieść ją w Internecie (polecamy darmowy hosting obrazów www.imageshack.us), a następnie na forum podaj do niej linka przy użyciu metody z pkt. 10.

§ 4. Na stronie oraz forum zabrania się:


1. Umieszczania treści pornograficznych, a w szczególności pornografi dziecięcej, jak również umieszczanie odnośników do nich lub odnosników pozwalających do nich dotrzeć - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem konta użytkownika.

2. Umieszczania treści obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum, osób publicznych, instytucji itp. - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem konta użytkownika.

3. Używania treści wulgarnych (niewyszukane słownictwo, przemoc i treści drastyczne) - odstępstwo będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem konta użytkownika.

4. Umieszczania treści reklamowych oraz ogłoszeń. Wszelkie formy wypowiedzi slużą do dyskusji, a nie do handlowania.

§ 5. Ostrzeżenia i bany


1. Posty nie na temat lub łamiące któryś z punktów regulaminu będą usuwane, a użytkownicy ponosili konsekwencje w związku z łamaniem regulaminu. To, że ktoś nie zna regulaminu, nie zwalnia go z obowiązku zapoznania się z nim.

2. Moderator lub Admin może udzielić pisemnego ostrzeżenia.

3. Użytkownik może otrzymać bana bez wcześniejszego ostrzeżenia pisemnego.

4. Nie ma limitu pisemnych ostrzeżen, po którym dostaje się bana. Może być on przyznany zarówno po 1 jak i 10 ostrzeżeniach co już zależy od Moderatora.

5. Ban przyznany na określony czas powinien, ale NIE MUSI być zdjęty po upłynięciu tego okresu.

6. Użytkownik jest zawsze powiadamiany o otrzymaniu bana.

§ 6. Postanowienia końcowe


1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika wortalu - rejestracja oznacza jego akceptację.

2. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani banem lub usunięciem konta.

3. Administratorzy oraz Moderatorzy nie muszą się tłumaczyć przed żadnym z użytkowników z wykorzystywania praw jakie im nadano (usuwanie oraz edycja wypowiedzi i profili, przenoszenie i zamykanie wątków, banowanie użytkowników).

4. Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie i obowiązuje od momentu pojawienia się go na stronie.

WsteczDo góry 

Ankieta

Co sądzisz o Need For Speed Shift 2?

Jest super!

Jest ok

Nic nadzwyczajnego

Zawiodłem się

Nie grałem...



 
 

Copyright © 2000-2009 Speed Zone. Wszelkie prawa zastrzeżone!
Layout: Andrzej 'Al Catraz' Markowski, CMS: e107.

RSS


Czas tworzenia: 0.1748 sekund(y). DB queries: 13.