Newsy

3M partnerem akcji Klub Pancernika Klika w Fotelikach

3M zostało partnerem tegorocznej edycji kampanii „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”. Amerykański koncern 3M włączył się w promowanie bezpieczeństwa przewożenia dzieci w samochodach poprzez wsparcie „Klubu Pancernika” – inicjatywy współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, a realizowanej przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. Kampanię wspierają także: Ministerstwo Edukacji, Policja oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) traktujemy bardzo poważnie i zawsze chętnie włączamy się w inicjatywy takie jak „Klub Pancernika Klika w Fotelikach”. To zresztą nie pierwsza inicjatywa społeczna 3M zmierzająca do poprawy bezpieczeństwa samego ruchu na drogach jak i jego uczestników. A dzieci, w szczególności te najmłodsze, wymagają przecież szczególnej ochrony – mówi dyrektor Jacek Drzewiecki, Systemy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 3M Poland.

W lipcu zeszłego roku 3M Poland podpisała Deklarację na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zobowiązującą jej sygnatariuszy do wprowadzania wewnętrznych standardów bezpieczeństwa. – Nasza firma znana jest na świcie z działalności na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego – dodaje dyrektor Jacek Drzewiecki – Dotyczy to podejmowanych prac badawczo rozwojowych, inicjatyw społecznych, jak i samych naszych produktów.

Od lat 30. XX wieku 3M jest liderem w produkcji materiałów odblaskowych stosowanych do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3M wyprodukowała pierwszą folię odblaskową, pierwszy znak drogowy z użyciem takiej folii i od tego czasu nieustannie pracuje nad tworzeniem nowych technologii dla drogownictwa mając w swojej ofercie liczne produkty stosowane m.in. do oznakowania samochodów policyjnych, straży pożarnej i karetek.

3M Poland wspomogło „Klub Pancernika” poprzez wydrukowanie 110 tys. naklejek promujących kampanię. Policja będzie rozdawała poprawnie zabezpieczonym dzieciom jadącym w samochodowych fotelikach maskotki Pancernika Gustawa. – Ta kampania adresowana jest do dwóch grup docelowych: dzieci i ich rodziców. Chcemy aby najmłodsi sami „wymagali” od swoich rodziców sadzania ich w fotelikach, a dorośli zawsze o tym pamiętali. Nawet na najkrótszych trasach – mówi dyrektor Zbigniew Grabowski, Marketing Korporacyjny i PR.
W tym roku akcja „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” skoncentrowana została na dwóch pierwszych tygodniach lipca i dwóch ostatnich tygodniach sierpnia 2006 r., czyli w czasie wyjazdów i powrotów wakacyjnych. Z badań przeprowadzonych przez TNS/OBOP na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego wynika, że jedynie 53 proc. rodziców poprawnie zabezpiecza swoje dzieci podczas jazdy samochodem.
Informacja prasowa

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments