Newsy

Assetto Corsa Competizione na PS4 i Xbox One

Wreszcie nadchodzi długo wyczekiwana przez graczy wersja konsolowa Assetto Corsa Competizione. Gra zyskała uznanie przez graczy na PC i po ponad roku od oficjalnej premiery już za kilka dni, a dokładnie 23 czerwca odbędzie się oficjalna premiera gry na konsoli PS4 oraz Xbox One.

Czego możemy się spodziewać względem wersji PC?
Na oficjalnej prezentacji na żywo Davide Brivio, producent i dyrektor ds. Projektowania gier w Kunos Simulazioni, wyjaśnił, że wszystkie ustępstwa dotyczą grafiki. Ani fizyka, ani dźwięk nie zmieniają się od wersji gry na PC.

Wersje konsoli będą działać z prędkością 30 klatek na sekundę niezależnie od modelu. PS4 i PS4 Pro będą mogły działać w rozdzielczości 1080p, z pewnymi poprawkami w zakresie odległości rysowania, wygładzania krawędzi i efektu cząstek w modelu Pro. Podstawowa wersja Xbox One radzi sobie z 900p, ale już Xbox One X jest w stanie uzyskać natywną rozdzielczość 4K.

Obecnie nie ma informacji na temat obsługiwanych modeli PS5 i Xbox Series X. Kolejne ograniczenie konsoli dotyczy całkowitej liczby samochodów. Podczas gdy wersje na PC mogą pomieścić do 50 samochodów, Kunos ograniczy konsole do zaledwie 20.

Oficjalny gameplay z gry:

Do każdego zamówienia przedsprzedażowego dodawane jest DLC:
W ofercie przedsprzedażowej dodawany jest pakiet DLC Intercontinental GT, który oferuje graczom Assetto Corsa Competizione cztery kultowe tory międzynarodowe z czterech kontynentów:
– Kyalami Grand Prix (Południowa Afryka)
– Suzuka (Japonia)
– Weathertech® Raceway Laguna Seca (Stany Zjednoczone)
– Mount Panorama (Australia)
Nowe tory dodane do wyścigów z serii GT nadają im rangę zawodów Intercontinental GT Challenge. Gwarantują zarazem niezapomniane przeżycia z wymagającej jazdy dzięki swojemu unikalnemu układowi doskonale odwzorowanemu za pomocą technologii Laserscan® umożliwiającej osiągnięcie niezrównanego poziomu szczegółowości.

Poza nowymi trybami rozgrywki prezentowany pakiet DLC zawiera również ponad 45 nowych barw samochodów, 30 nowych zespołów i 50 nowych kierowców żywcem wziętych z prawdziwych zawodów Intercontinental GT Challenge sponsorowanych przez firmę Pirelli.

4 1 głos
Oceń artykuł
Podziel się:
avatarJablonson
Adam Jabłoński
Znany jako ARP Jablon, jeden z założycieli drużyny simracingowej Alpina Racing Poland oraz współzałożyciel Polskiej społeczności w Assetto Corsa Competizione na platformie Xbox -> ACC Simracing by ARP
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najlepiej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments