Peugeot na swoim podwórku, czyli salonie w Paryżu, zaprezentuje m.in prototyp o nazwie 907, 1007 RC i zmodyfikowaną limuzynę 607! Auto jest produkowane już od 2000 roku.
Karoseria zbytnio się nie zmieniła – nadal łączy w sobie dostojeństwo i dynamikę. Już na pierwszy rzut oka widac, do jakiej klasy należy auto. Widać, że konkuruje z BMW serii 5 czy Mercedesem klasy E.
Największe zmiany „sześćsetsiódemki” wprowazdono we wnętrzu, w części przedniej (patrz zdjęcie) i pod maską silnika. Auto może być napędzane teraz skonstruowanym wspólnie z Fordem wysokoprężnym silnikiem 2,7 V6-HDI o mocy 204 KM. Oprócz tego motoru do dyspozycji dostaniemy także 3-litrowca V6 o mocy 211 KM oraz 2.2-litrowy silnik o mocy 158 KM oraz diesel 2.2 HDI o mocy 133 KM.