Mija już 30 lat, od kiedy na salonie w Paryżu w 74′ zaprezentowano model Turbo. Pierwsza turbina miała silnik trzylitrowy, jak nazwa mówi turbodoładowany. Motor był chłodzony powietrzem i rozpędzał auto do 250 km/h i przez pewien czas był najszybszym seryjnie produkowanym niemieckim samochodem.
Przez te 30 lat 911 przechodziła wiele zmian, jednak koncepcja samochodu się zachowała. Obecna generacja 911 Turbo napędzana jest boxerem chłodzonym cieczą o pojemności 3.6 l. Osiaga prędkość 307 km/h dzięki dwóm turbosprężarkom. Naped 4×4 od 1994 roku :-).
Na samym początku Porsche zakładało wyprodukowanie tylko 1000 egzemplarzy 911 Turbo. Jednak jak zawsze w przypadku wielkich modeli było więcej kupujących, więc plany zmieniono. I tak do 1989 roku wyprodukowano 21 tysięcy tych pojazdów.
Turbo pojawiło się ponownie w 91′. Miało silnik o pojemności 3.3 l i mocy 330 KM. Tą generację oznaczono jako 964 i produkowano ją przez 4 lata.
W 95′ pojawił się jeszcze mocniejszy model 993. Miał podwójnie doładowany silnik o pojemności 3.6 l i mocy 408 KM. Motor ten pochodził z modelu 911 Carrera i był chłodzony powietrzem. To właśnie w tym modelu wprowadzono napęd na 4 koła. Wyprodukowano egzemplarzy.
W 2000 roku weszła wersja 996 o mocy 420 KM, wyposażona w hamulce ceramiczne. Obecnie produkowana wersja (Turbo S), dysponująca moca 450 KM oferowana jest od bieżącego roku.