W sieci pojawił się spot promocyjny najnowszego BMW serii 4 Coupé. Jego gospodarzem został nowy dyrektor generalny BMW Group Polska, Christian Haririan. Wszystko po to, by w bezpieczny sposób spotkać się z fanami marki i dziennikarzami.
Nadeszły czasy nietypowe dla jakichkolwiek premier. Niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wystąpienie na nowo objętym stanowisku, czy o samochód. Tak się złożyło, że właśnie w tej nowej rzeczywistości pracę w Polsce rozpoczął nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, a w salonach dealerskich jest już dostępne nowe BMW serii 4 Coupé. BMW Group Polska znalazło bezpieczny sposób na to, by zaprezentować oboje polskim klientom i mediom.
Nie bez powodu scenerią dla nagranego materiału stały się nocne ulice Warszawy – BMW The 4 Coupé to ikona designu, która świetnie komponuje się z miejską architekturą. Pokazane w spocie punkty wybrano nieprzypadkowo, bo same w sobie też są ikoniczne. W video zaprezentowano też kluczowe cechy nowego modelu serii 4, w tym funkcje związane z łącznością (m. in. cyfrowy kluczyk) oraz podkreślono sportowy charakter samochodu, który od początku jest wpisany w DNA czwórki.
Źródło: BMW Group Polska