Newsy

Bolid Fernando Alonso z 2006 roku w F1 2017

Wydawnictwo Techland, Koch Media oraz studio Codemasters ujawniają kolejny zespół, którego historyczny bolid zostanie odtworzony w F1 2017. Jest nim team Renault i maszyna, która w 2006 roku zapewniła tytuł mistrza świata Fernando Alonso.

Do listy klasyków w F1 2017 dołącza Renault R26. Jeździli nim Hiszpan Fernando Alonso i Włoch Giancarlo Fisichella. Bolid zadebiutował w marcu podczas GP Bahrajnu, otwierającego sezon 2006. R26 zanotował 8 zwycięstw w 18 wyścigach. Ponadto „zapisał” na swoim koncie 7 pole position oraz 5 najszybszych okrążeń, będąc na prowadzeniu przez większą ilość czasu wszystkich wyścigów sezonu. Dzięki niemu Alonso zdobył swój drugi tytuł mistrza świata wśród kierowców, a zespół Renault – drugie z rzędu mistrzostwo świata konstruktorów.

Poniżej znajduje się lista dziewięciu dotychczas ujawnionych klasyków F1, a w najbliższym czasie ujawnione zostaną 3 kolejne:

• McLaren MP4/4 (1988 rok)
• Williams FW14B (1992)
• Ferrari 412 T2 (1995)
• Williams FW18 (1996)
• Ferrari F2002 (2002)
• Ferrari F2004 (2004)
• Renault R26 (2006)
• Ferrari F2007 (2007)
• Red Bull Racing RB6 (2010)

Gracze, którzy zamówią F1 2017 przed premierą lub kupią edycję Day One, otrzymają wcześniejszy dostęp do McLarena MP4/4 jako części pakietu „F1 2017 Special Edition”. Model McLaren MP4/4 będzie można zakupić oddzielnie w późniejszym czasie. Pozostałe jedenaście bolidów jest dostępne we wszystkich edycjach gry. F1 2017 w wersja na PlayStation 4, Xbox One oraz PC, dostępne będzie na polskim rynku w dniu światowej premiery czyli 25 sierpnia.

[ Więcej informacji ]

Informaja prasowa – Techland

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments