Zapowiedź DAKAR 18

Info
Zapowiedź
Recenzja
Demotest
Filmy
Galeria
Kody
Download
Info
Zapowiedź
Recenzja
Demotest
Filmy
Galeria
Kody
Download

Autor: Jablonson
Data: 26 sierpnia 2018

Rajd Dakar jest najdłuższym i najtrudniejszym dorocznym rajdem terenowym na świecie. Zawodnicy mają do przejechania dystans około 9 000 km po rozpalonych słońcem nizinach, terenach pustynnych i absolutnych bezdrożach. Kluczowa dla zawodników jest dobra nawigacja oraz wydolność fizyczna, bowiem każdy odcinek to zazwyczaj setki kilometrów. Warto zauważyć, że od 2009 roku rajd Dakar jest organizowany na terenach Ameryki Południowej. Impreza została przeniesiona ze względów bezpieczeństwa przed atakami terrorystycznymi panującymi w Afryce i tytułowy Dakar nie jest już miastem wieńczącym rajd.

Gra DAKAR 18 zamierza wprowadzić nas w fascynujący świat offroadu związanego z tym najbardziej wymagającym rajdem. Otrzymamy otwarty świat o ogromnej powierzchni ok. 15 tys. km2. Będzie to produkcja z rekordowo wielkim wirtualnym światem - dla porównania mapa z The Crew 2 ma powierzchnię ok. 5 tys. km2 . Świat w DAKAR 18 został przygotowany na podstawie zdjęć satelitarnych Peru, Boliwii i Argentyny. Twórcy zapewniają nas o dokładnym odwzorowaniu kartograficznym terenów, co będzie niewątpliwie jednym z największych atutów tego tytułu.

Trasa rajdu w grze przebiega zgodnie z tegoroczną edycją rajdu. Rozciąga się przez zróżnicowane tereny o różnej nawierzchni. Należy więc spodziewać się obszarów piaszczystych, błotnistych, skamieniałych lub podmokłych, co znacznie wpływa na sposób pokonywania trasy. Podłoże ma ulegać deformacjom, co może spowodować nawet utknięcie auta na zbyt błotnistym gruncie. Jedno jest pewne - obowiązuje główna zasada Dakaru, czyli im dalej od startu tym trudniejsze odcinki do pokonania. W dodatku rozgrywka ma zostać urozmaicona poprzez cykl dobowy oraz zmienne warunki atmosferyczne w zależności od klimatu. Twórcy kładą duży nacisk na fizykę nawierzchni jak i pojazdów.

Odzwierciedlając rzeczywistość gra udostępni nam pojazdy z takich kategorii jak: samochody, motocykle, ciężarówki, quady/ATV czy SxS Buggy/UTV. Wszystkie maszyny zostały odwzorowane na podstawie oficjalnych licencji, a fizyka jazdy ma mieć symulacyjny charakter. Gra zaoferuje system uszkodzeń oraz możliwość serwisowania auta - co ciekawe będzie można w tym celu wyjść z auta nawet podczas przejazdu. W przypadku, gdy naprawa pojazdu nie jest możliwa, a gramy w trybie wieloosobowym możemy liczyć na holowanie przez innego uczestnika. Może to być bardzo ciekawa formuła kooperacji w trybie wieloosobowym.

1  2  >> Następna strona

Najbliższe premiery

Speed Lista

Ankieta

Na jakiej platformie głównie grasz?















Partnerzy


Speed Zone używa cookie i innych technologii. Korzystając z wortalu wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie