Newsy

DiRT Rally 2.0 bez wsparcia VR w dniu premiery. Deweloperzy odpowiadają na pytania

Na początku tego tygodnia zakończone zostało embargo na materiały z najnowszej rajdowej produkcji Codemasters. W związku z tym w sieci pojawiło się kilka nowych gameplayów oraz oficjalny stream producentów. Ujawniono również wymagania sprzętowe.

Podczas transmisji główny projektant DiRT Rally 2.0, Ross Gowing odpowiadał na pytania fanów. Zdradził m.in. że gra w dniu premiery nie będzie posiadała wsparcia VR. Zaznaczył jednak, że może się ono pojawić w późniejszym czasie.

Ross wspomniał również, że produkcja jest nastawiona przede wszystkim na symulację. Trasy oparte będą na rzeczywistych lokacjach, nawierzchnia na odcinkach będzie się zmieniać podczas rajdu (także kolejność startowa będzie miała znaczenie), a zużycie opon może wpłynąć na naszą pozycję w stawce. Pełną transmisję, a podczas niej także kilka gameplayów, możecie zobaczyć poniżej (startuje w 04:17):

Ponadto na platformie Steam pojawiły się wymagania sprzętowe. Prezentują się one następująco:

• Intel Core i3 2130 or AMD FX 4300
• 8 GB RAM
• Nvidia GT 650Ti or AMD HD 7750
• 50 GB dostępnej przestrzeni

Na deser zostawiamy Wam kilka dodatkowych gameplayów z DiRT Rally 2.0 do zobaczenia poniżej. Gra zadebiutuje 26 lutego 2019 na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC.

Więcej o DiRT Rally 2.0

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments