Newsy

Dwadzieścia klasycznych bolidów w F1 2018

Dziś studio Codemasters podaje listę klasycznych bolidów, którymi pokierujemy w F1 2018. Do ogłoszonych już Brawn z 2009 roku i Williamsa z 2003 dochodzi sześć klasyków z lat 70-tych i 80-tych i wszystkie, które pojawiły się w zeszłorocznej odsłonie.

Jesteśmy zachwyceni tym, że liczba dostępnych klasycznych bolidów to teraz dwadzieścia sztuk. Były one bardzo popularne w poprzedniej części, dlatego chcieliśmy dać graczom jeszcze większy wybór. Bolidy z lat 70-tych i 80-tych oferują zupełnie nowe wyzwanie w kwestii prowadzenia oraz brzmią i wyglądają niesamowicie – komentuje Lee Mather, Game Director F1 2018.

Oprócz klasyki, F1 2018 oferuje pełną licencję trwającego sezonu, wszystkie teamy, kierowców i tory, wraz z powracającymi Circuit Paul Ricard (GP Francji) oraz Hockenheimring. F1 2018 to również rozbudowany tryb kariery, wzbogacony w tym roku o możliwość rozmów z mediami i budowanie reputacji na torze jak i poza nim, co ma realny wpływ na przebieg rozgrywki.

Nowe klasyczne bolidy w F1 2018: 1972 Lotus 72D, 1976 Ferrari 312 T2, 1976 McLaren M23D, 1978 Lotus 79, 1979 Ferrari 312 T4, 1982 McLaren MP4/1B, 2009 Brawn BGP-001, 2003 Williams FW25 (dwa ostatnie dostępne w przedsprzedażowej “Headline Edition”)

Klasyczne bolidy powracające z F1 2017: 2010 Red Bull RB6, 2008 McLaren MP4-23, 2007 Ferrari F 2007, 2006 Renault R26, 2004 Ferrari F2004, 2002 Ferrari F2002, 1998 McLaren MP4-13, 1996 Williams FW18, 1995 Ferrari 412T2, 1992 Williams FW14, 1991 McLaren MP4/6, 1988 McLaren MP4/4

Nowości na temat gry pojawiają się regularnie na oficjalnym blogu studia Codemasters.

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments