Newsy

Ferrari GG50

Nowy model Ferrari GG 50 opracowany przez włoskiego wirtuoza stylistyki samochodowej Giugiaro będzie z pewnością jednym z najchętniej oglądanych modeli na Targach Motoryzacyjnych w Tokio.

Zbudowany na bazie Ferrari 612 Scaglietti, koncepcyjny model GG 50 pod względem technicznym niewiele się różni od swojego kolegi. Duże różnice widać natomiast w samej stylistyce auta. Ergonomiczne kształty, zwiększona powierzchnia użytkowa, wertykalnie umieszczone ksenonowe reflektory, charakterystyczne dla Ferrari wypukłości w kształcie linii ciągnących się aż do samej tylnej osi na bocznych częściach karoserii łączą ze sobą luksus oraz sportowy „image” nowego GG 50. Z przodu „grill” troszkę skopiowany z autorskiego projektu Giugiaro Maserati, wypełniony dwoma bocznymi wlotami powietrza, których zadaniem jest chłodzenie hamulców. Całość wykończona efektownym, szklanym, przyciemnianym dachem.

Z tyłu usytuowano 4 lampy LED. Piętro niżej znajdują się „głośniki” (rury wydechowe) rozmieszczone w parach po obu stronach masywnie wyglądającego zderzaka, który osiągnął jak na tej klasy auto niezłe wyniki w przestrzeni bagażowej: 270 litrów (o 30 więcej niż w modelu 612 Scaglietti) oraz 500 litrów po złożeniu tylnej kanapy. Reszta miejsca zarezerwowana jest na duży bak paliwa i tylną oś.

Wewnątrz Giugiaro również przeprowadził kilka modyfikacji. Różne elementy z manetek przy kierownicy powędrowały na środkową konsolę. Centralnie umieszczony jest także system nawigacji satelitarnej. Innym ciekawym rozwiązaniem są opuszczane boczne, tylne szyby, ułatwiające wsiadanie do tylnej części samochodu.

Ferrari GG 50 dysponuje sprawdzonym już w wielu innych modelach 540-konnym silnikiem V12 o pojemności 5,7 litra. Auto posiada sekwencyjną, 6-stopniową skrzynię biegów, a za jazdę „po czarnym” (po drodze) odpowiadają 20 calowe koła o rozmiarach 305/35 ZR z tyłu i 245/35 ZR z przodu.

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments