Newsy

FIM Speedway GP 2 – nowe informacje

Maciej Kłokowski kierownik projektu FIM SGP2, drugiej części symulatora żużlowego tworzonego przez Techland omawia dziś zmiany w fizyce jazdy.:

„Poprzednio, kiedy odsłanialiśmy nowe cechy gry skupiliśmy się na ulepszonej, jeszcze bardziej realistycznej fizyce. Dlaczego to takie ważne? Odpowiedź jest prosta – każdy tor jest inny, ponadto na każde zawody organizatorzy inaczej przygotowują nawierzchnię. Co więcej, warunki torowe zmieniają się także w czasie trwania samych zawodów. Nic więc dziwnego, że zawodnicy niejako ciągle poszukują optymalnych ustawień motocykli, oraz najszybszych ścieżek jazdy.
Przywykliśmy już do scen, w których zawodnicy na prezentacji kopią butem w nawierzchnie toru, chcąc jak najlepiej poznać jego wszystkie tajemnice i możliwie jak najlepiej dostroić swój sprzęt. Bardzo dobrze znamy także rytuał żłobienia kolein, gdzie żużlowcy pieczołowicie przygotowują sobie najlepsze miejsce do startu. Nie inaczej jest, gdy taśma idzie w górę. Podczas wyścigu jeźdźcy ciągle szukają optymalnego toru jazdy, próbując złapać przyczepność to przy wewnętrznej czy też pod bandą.
Chcemy, by w SGP2 znalazły się wszystkie te elementy, aby poniekąd „zmusić” gracza do ciągłej nauki, do poznawania kolejnych torów i nabierania umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do panujących warunków. Gracz powinien kilka razy spróbować ataku zarówno po wewnętrznej jak i po zewnętrznej, zanim wyczuje gdzie tor najlepiej trzyma i które przełożenie jest aktualnie najbardziej optymalne. Postaramy się, aby dla różnych torów, tych układanych na jedne zawody i stałych, charakterystyka nawierzchni znacznie się różniła oraz by w zależności od „przygotowania” toru pola startowe miały różne właściwości.
Warto również dodać, że na zróżnicowane i zmienne właściwości torów nałoży się nowy, spersonalizowany sposób zachowania się przeciwników komputerowych, z symulacją rzeczywistych stylów jazdy prawdziwych zawodników cyklu GP, co dodatkowo uatrakcyjni rozgrywkę”

Techland zapowiedział, że w przyszłym tygodniu pojawią się kolejne szczegóły na temat nowości w grze i pierwsze screenshoty.
Informacja prasowa – Techlnad

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najlepiej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments