Newsy

Gran Turismo Sport będzie wymagać stałego połączenia z Internetem

Na europejskim blogu PlayStation pojawił się wpis dotyczący Gran Turismo Sport, który porusza 8 aspektów gry. W jednym z punktów, autor wspomniał, że kluczowa funkcjonalność nowego GT będzie wymagać stałego połączenia z Internetem.

Poniżej zamieszczamy cytat w języku angielskim ze wspomnianego wpisu, ponieważ nie jest on zupełnie jednoznaczy i pozostawia pole do interpretacji.

„In order to ensure fair racing for all, GT Sport will require an internet connection for the majority of functionality. This connectivity requirement is to ensure that progress, car availability and driver ratings are properly maintained at all times.

This doesn’t mean you’ll need PlayStation Plus though. As with all PlayStation titles, PS Plus will only be needed for the online multiplayer, portions of the Arcade Mode, including limited two-player split screen, single player races on select tracks and time trials can still be played offline.”

W pierwszym akapicie, autor wspomina, że stałe połączenie będzie wymagane w celu zapewnienia uczciwej rozgrywki oraz śledzenia postępów, dostępności pojazdów i oceny kierowcy. Czyli przez większość czasu.

W drugim akapicie natomiast podkreśla, że część rozgrywki dalej będzie dostępna „offline”, tz. bez abonamentu PlayStation Plus. Ja nie jestem jednak do końca pewny, które z wymienionych elementów mają być dostępne „offline”, ponieważ wygląda na to, że autor nieumiejętnie używa znaków interpunkcyjnych. A co Wy o tym sądzicie?

AKTUALIZACJA:
W amerykańskiej wersji bloga jest to lepiej opisane. PS Plus wymagane będzie tylko do rozgrywki multiplayer.

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments