Demotest GTI Racing


Autor: Zaix
Data publikacji: 05 marca 2006

Gier samochodowych, skupiających się tylko na jednej marce samochodów, nie spotyka się zbyt często. Twórcy obawiają się, że gra zainteresuje jedynie małą grupkę wiernych sympatyków albo nie chcą wydawać setek tysięcy euro na licencję aut danej marki. W tym wypadku zajmiemy się polską grą, o niemieckich samochodach (nie ma jak program partnerski :D). Mowa oczywiście o VW Golf Racer przemianowanej w toku prac na GTI Racing. Zabieg ten ma na celu wykluczyć ewentualne skojarzenia z Maluch Racer czy Ford Racing- gier ewidentnie słabych i mocno budżetowych.

"Z Golfem poprzez życie ..."


Na początek warto nadmienić, iż Speed Zone otrzymało dostęp specjalnej "publisher demo" wersji GTI Racing, jako jedna z pierwszych stron internetowych oraz zinów. Dziękujemy za to serdecznie twórcom i jest to dla nas istotnie powód do dumy:)

Pierwsze wrażenie po włączeniu gry to myśl, że już to skądś znamy... I faktycznie! Nie jest to żadne deja vu. Po prostu główny interfejs, wraz z menusami są jakby żywcem wzięte z Xpand Rally. Jednak to nic dziwnego, ponieważ gra zrobiona jest na silniku Xpanda. W końcu po co zmieniać coś co jest dobre i nie sprawa kłopotów, prawda? W wersji "publisher demo" miałem dostęp do racing series, single race, oraz oczywiście opcji. Multiplayer był niedostępny i jest to w sumie zrozumiałe. Jeżeli w tej chwili w ogóle spotkałbym kogoś grającego w sieci, to prawdopodobnie byłby to ktoś z jakiejś gazety (CD-Action?:)) testujący grę...

Po odpowiednim skonfigurowaniu gry, śliniąc się i wydając zniecierpliwione pomruki oczekiwania, rzuciłem się na racing series. W tym momencie przeżyłem deja vu po raz drugi. Tym razem nie chodziło jednak o muzykę. Fajna, rytmiczna i pasująca do gry muzyczka, zmieniła się w tę podobną z .... Skoków Narciarskich 2002. Głowy sobie za to uciąć nie dam, ale jeżeli ten kawałek prawie nie był taki sam jak w wspomnianych skokach, to jestem raczej głuchy.

Dość szybko zapomniałem o swym deja vu, zajmując się wyborem samochodu, do dwóch, z pięciu wyścigów dostępnych w testowej wersji GTI Racing. Owe wyścigi, złączone pod nazwą Asphalt Jungle Rookie's Cup odbywały się (bo gdzież by indziej ...) w Bawarii w Niemczech. Udałem się do car dealera i spojrzałem na samochody, które kosztowały poniżej 15.000, ponieważ właśnie tyle miałem na wydanie. W tym przedziale cenowym, mieściły się tylko samochody z klasy Standard, czyli: VW Beetle Standard (1.6, 59 bph, tylni napęd); VW Buggy (1.6, 59 bph, napęd na tył) oraz stary, ale jakże poczciwy Golf mk I (1.6, 75 bph, napęd na przód) – wyróżniający się nie tylko osiągami, ale także ceną 11.800, czyli o prawie 3.000 większą od pozostałych VW. Wybór nie był trudny, więc po chwili miałem przyjemność obserwować dopieszczony model Golfa z 1974 roku stojący w moim garażu. Czekał na mnie wyścig, a w nim 11.000 do wygrania. Włączyłem start ...

1  2  3  >> Następna strona

Najbliższe premiery

WRC 8
05 września 2019
GRID
11 października 2019
Drift19
2019
Więcej premier

Speed Lista

Ankieta

Na jakiej platformie głównie grasz?















Partnerzy


Speed Zone używa cookie i innych technologii. Korzystając z wortalu wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie