W tym newsie, będziecie mogli czytać na bieżąco kolejne wiadomości z II rundy WRMP na 1/4 mili, która odbywa się w Białej Podlasce.
Około południa Chevrolet Camaro – Carlsena Mortena, zjechało z VHT i po przekroczeniu mety nie wyhamowało na końcu co skończyło się uderzeniem w beczki z wodą. Na szczęście Camaro dalej jeździ. Biało-czara Honda CRX Turbo – Marcina Wawrzaka ma poważną awarię silnika.
===========================
17:27
Kolejna dawka informacji.
Finały klasy MINI wygrał bezkonkurencyjny Rover ZT. W klasie MINI+ zwycięzcą został Marcin Płudowski w Hondzie Civic LPG poprawiając tym samym rekord klasy na ET: 12.90 sek. ! Klasa DIESEL to także kolejny rekord i tym samym wygrana w wykonaniu Audi 200, ET: 11.66 ! W PROFI jak zawsze pierwsze miejsce okupuje Xawery Mielcarek z czasem ET: 12.64 sek. Klasa TURBO to awarie 2 liderów – Witka Karałowa i Marcina Wawrzaka. Pierwsze miejsce „zgarnia” Opel GEKO Corsa (ET:12.19). W TURBO+ poważny wybuch silnika u Tomka Nagórskiego w jego EVO9 niestety wyklucza go z zawodów tak jak i Marcina Czernika, u którego nawaliło sprzęgło. Klasa MAXI także obfituje w awarie-zbyt długi montaż oderwanej przedniej maski u „Tajfuna” nie pozwala na start, zepsute auto OZ’a – najwyższe miejsce na podium należy do Nissana 300ZX. W Outlaw Typhoon pokazuje, że wciaż jest w formie i „wykręca” ET: 9.47 sek.!
===========================
Oficjalne wyniki z zawodów zapewne pojawią się „na dniach” na stronie www.sss.org.pl.
Jutro kolejny dzień wyścigów. Zostanie rozegrany tzw. BRACKET. Wyścigi polegają na pokonaniu odległości 1/4 mili w czasie jak najbardziej zbliżonym do zadeklarowanego w chwili zgłaszania się do zawodów.