Klasyczny tor Monza pojawi się w Project CARS 2. Obiekt, zbudowany w 1922 roku, podczas swojej drogi do aktualnego stanu przechodził wiele modernizacji. Nigdy jednak nie było większego układu niż w latach 1954 – 1969.
To właśnie ta konfiguracja (konkretnie z 1967 roku), znana jako Świątynia prędkości, pojawi się w Project CARS 2 (oprócz współczesnej wersji toru). Dostępne będą trzy układy: owal, razem z dwoma profilowanymi zakrętami, tor drogowy oraz łączona konfiguracja (owal + tor drogowy), licząca w sumie 10km.
Klasyczna wersja toru drogowego różni się od współczesnej tym, że nie zawiera szykan. Dzięki temu samochody mogły osiągać olbrzymie prędkości. Jeżeli dodamy do tego jeszcze owal z profilowanymi zakrętami to trzeba przyznać, że nazwa Świątynia prędkości jest jak najbardziej trafiona. Nie możemy się doczekać, aby sprawdzić ten łączony układ w Project CARS 2 z wykorzystaniem nowoczesnych samochodów.
Monza – klasyczna wersja po lewej i współczesna po prawej.
Project CARS 2 to kolejna część znanej i lubianej produkcji z 2015 roku. Gra zadebiutuje 22 września 2017 roku oraz pojawi się na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz komputery osobiste.