Oto kolejna porcja informacji dotyczących Grand Theft Auto: San Andreas:
– gracz będzie mógł chodzić do fryzjera i zrobić sobie tam taką fryzurę jaką zechce,
– misje zależeć będą od poziomu umiejętności naszego bohatera,
– będzie można rabować domy,
– spożywanie posiłków będzie regenerować energię, a także wytrzymałość. Jeść trzeba będzie co najmniej raz dziennie. Jeśli zaniedbamy karmienie, nasz bohater zacznie słabnąć. Jeśli go przekarmimy zacznie tyć,
– będzie można pływać (w końcu :-)),
– dojdzie sporo nowych broni, a stare zyskają nowy wygląd,
– poprawiony zostanie model jazdy pojazdami,
– zmieniony zostanie system celowania, na zbliżony do Manhunta,
– będzie można używać dwóch broni jednocześnie,
– weźmiemy udział w szeregu mini-gier,
– pojazdy będą się brudzić, a lakier ulegać zarysowaniom,
– po raz pierwszy gra będzie dostosowywać poziom trudności do umiejętności gracza. Zmiany te będą niewielkie i niezauważalne dla gracza, ale nie spowoduje to sytuacji, że będziemy wykonywać kilkadziesiąt razy jedną misję,
– San Andreas posiadać będzie własną wersję Hollywood zwaną Vinewood.