Motogry Publicystyka

Czy Burnout bez takedownów może być fajny?

Mamy wspaniałą wiadomość – wracamy do Was z materiałami wideo! Choć tym razem znów będziemy zaglądać w przeszłość, nie jest to zwykła recenzja staroci. Przyjrzymy się designowi pierwszej części serii Burnout, która mówi o wiele więcej o współczesnych grach, niż mogłoby się wydawać. Zaintrygowani? W takim razie zapraszamy do oglądania! I koniecznie dajcie znać, czy podoba Wam się nowa formuła!

Motogry Publicystyka

Asysta linii wyścigowej – pomaga czy przeszkadza?

Czym jest asysta linii wyścigowej? W bardzo dużym skrócie jest to wyrysowana na torze linia, pokazująca optymalny tor pokonywania zakrętów, zmieniająca swój kolor w zakresie: zielony – żółty – czerwony, który określa czy nasza prędkość jest odpowiednia, na granicy przyczepności, czy za duża w danym miejscu na torze. Jest to niezwykle pomocna asysta, zwłaszcza dla […]

Publicystyka

DiRT Rally 2.0 parę miesięcy po premierze. Symulacja czy po prostu trudny arcade?

DiRT Rally 2.0 wzbudza dość mieszane uczucia i spotyka się z zupełnie skrajnymi opiniami. Tak skrajne oceny najnowszej produkcji mamy również w redakcji Speed Zone, więc postanowiliśmy je skonfrontować. Dyskusję przeprowadzili MarK (M) i Jaceł (J) i mamy nadzieję, że zaznajomienie się z nią rozjaśni naszym czytelnikom, czym tak naprawdę jest DiRT Rally 2.0. MarK: […]