Motogry Publicystyka

Gry „ziomalskie”. Rewizja historii

Jak to się ostatnio mówi w internecie – „stary wrócił z mlekiem”. Dzisiejszy temat to gry „ziomalskie”, czyli produkcje traktujące o kulturze tunerskiej z lat zerowych. Od momentu pojawienia się pomysłu na ten materiał powstały już dłuższe jego odpowiedniki po angielsku, ale żadne z nich nie poruszają najważniejszej kwestii – czy wszystkie takie gry są po prostu podróbkami NFS-a? Zapraszamy do oglądania materiału poniżej!

Motogry Publicystyka

Flatout i inne gry car combat. Trzy filozofie gamedevu

W naszym nowym materiale wideo zastanawiamy się, co czyni grę dobrą. Ścieżki są dwie: albo stoi za tym wyśmienita strona techniczna, albo świeży, zaskakujący design. Są też przypadki, że dzieło spełnia oba warunki, ale niestety, jest to rzadkie. Aby opisać ten fenomen posłużymy się przykładami z podgatunku car combat: pierwszą częścią serii Flatout, odkopanym niedawno przez fanów ścigałek Crash 'n’ Burn, oraz ukrytym diamencie w postaci Test Drive: Eve of Destruction. Zapraszamy!

Motogry Publicystyka

Czy Burnout bez takedownów może być fajny?

Mamy wspaniałą wiadomość – wracamy do Was z materiałami wideo! Choć tym razem znów będziemy zaglądać w przeszłość, nie jest to zwykła recenzja staroci. Przyjrzymy się designowi pierwszej części serii Burnout, która mówi o wiele więcej o współczesnych grach, niż mogłoby się wydawać. Zaintrygowani? W takim razie zapraszamy do oglądania! I koniecznie dajcie znać, czy podoba Wam się nowa formuła!