Z pewnością wszyscy pamiętają reklamę Hondy Accord – „Cog” (koło zębate). Twórcy starają się w niej przekazać, że często sam proces tworzenia jest dużo bardziej ciekawszy niż sam efekt końcowy. Japoński producent samochodów ponownie spróbuje nas zaszokować już w czerwcu reklamą nowej Hondy Accord.
Na specjalnym blogu zatytułowanym „Difficult is worth doing” (w wolnym tłumaczeniu: „Trudne jest warte tworzenia”) można obejrzeć krótkie zwiastuny reklamy będące dokumentacją kilku dni z planu filmowego. Są one puszczane w telewizji jednak widz nie ma pojęcia czego tak naprawdę one dotyczą, ani że kryje się za tym Honda. Wiadomo, że w reklamie weźmie udział 45 skoczków spadochronowych i kalifornijski drapacz chmur – The Perris Skydive Centre. Całość ma na pewno jakiś związek z budowaniem… czajniczka do parzenia herbaty. Można się domyślać, że najprawdopodobniej 45 skoczków, lecąc w dół z prędkością ok. 200km/h będzie starało się utworzyć trójwymiarowy czajnik (???). Jak będzie naprawdę, przekonamy się już w czerwcu. Jestem pewien, że i tym razem Honda zaskoczy wszystkich 🙂
Wspomniane zwiastuny można oczywiście obejrzeć na stronie blogu „Difficult is worth doing”.