Do modeli Boxster i Boxter S, palety jedenastu 911-tek i trzech odmian Cayenne, w przyszłym roku dołączy nowy średniak. Producent plasuje go pomiędzy małym cabrio, a swoim kultowym coupe i nadaje mu wyrazisty charakter.
Ujawnione zostały także dokładne specyfikacje techniczne, a najważniejsza z nich dotyczy silnika. Za jednostkę napędową dla nowego Porsche posłuży 3.4-litrowy, 6-cylindrowy bokser. Usytuowany, tak jak w pierwowzorze za przedziałem pasażerskim, a przed tylną osią, silnik dysponuje mocą 295KM i momentem obrotowym 346Nm w zakresie 4.200-6.000 obrotów.
Porsche Cayman S będzie wyposażone w 6-stopniową przekładnię z dopasowanymi do auta, krótszymi i precyzyjniej prowadzonymi biegami. Oprócz tego, opcjonalnie możliwe jest instalowanie 5-stopniowej, automatycznej przekładni Tiptronic S, także specjalnie przystosowanej do nowego modelu. Seryjnie na pokładzie znajdzie się odpowiadający ESP system stabilizacji auta (PSM – Porsche Stability Management), a opcjonalnie system kontroli pracy zawieszenia (PASM – Porsche Active Suspension Management).
Nowe Porsche Cayman S – kiedy trafi do sprzedaży w styczniu przyszłego roku – będzie oczywiście droższe o około 10-15% od Boxstera (od ok. 220tys. zł i 260tys. zł za wersję S).