Newsy

Praca przy GTI Racing

Techland zaprasza do swojej siedziby wszystkich chętnych do pracy przy tworzeniu gier komputerowych. Jeśli gry to całe Twoje życie, jeśli spędzasz godziny przed klawiaturą a literki W,S,A,D są już niemalże całkowicie wytarte, jeśli próbowałeś stworzyć własną grę i znasz podstawy programowania – powinieneś zajrzeć na www.techland.pl/praca i spróbować swoich sił.

Czołowy polski developer, autor Chrome, Xpand Rally, SpecForce poszukuje kandydatów na Programistów gier komputerowych, Game Designerów/Scenarzystów, Level Designerów, Sp. ds. marketingu&PR… i na kilka innych stanowisk. Paweł Zawodny Dyrektor ds. produkcji w Techlandzie zachęca wszystkich kandydatów:

„Nasz zespół to najlepsi fachowcy w branży i nikt z nas nie kończył szkoły na kierunku „Produkcja gier” – bo takich szkół po prostu nie ma, dlatego każdy ma szansę na pracę u nas, a jedyne czego wymagamy to zamiłowanie do gier i specyficzne umiejętności takie jak programowanie, analityczne myślenie, łatwość w komunikowaniu się. Zachęcamy do odwiedzenia naszej witryny poświęconej karierze w Techlandzie i nadsyłania swoich dokumentów aplikacyjnych – ciekawa praca jest bliżej niż myślicie.”

Techland (www.techland.pl) jest cenionym i wielokrotnie nagradzanym w kraju i za granicą developerem. Swoje produkty takie jak Chrome (www.chromethegame.com) Xpand Rally (www.xpandrally.com) i SpecForce (www.specforcethegame.com) tworzy w oparciu o autorski silnik Chrome Engine i wydaje w Polsce i za granicą. Obecny na największych imprezach targowych w branży (E3 w Los Angeles, GC w Lipsku) w chwili obecnej pracuje nad Call of Juarez (www.callofjuarez.com) grą FPS osadzoną w realiach dzikiego zachodu i GTI Racing – oficjalną grą legendy europejskiej motoryzacji.
Informacja prasowa – Techland

Podziel się:
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *