Gravel to offroad’owa gra wyścigowa od włoskiego studia Milestone. Produkcja skupia się na rajdowych zmaganiach po najbardziej odległych i egzotycznych miejscach na świecie. Premiera pierwotnie zapowiedziana na lato 2017, została jednak przeniesiona na początek 2018 roku. Ponadto producenci udostępnili wideo o tytule „Dziennik dewelopera”, w którym zdradzają kilka technicznych szczegółów na temat swojej najnowszej produkcji.
We wspomnianym materiale twórcy prezentują możliwości silnika Unreal Engine 4, który został wykorzystany w Gravel. Podkreślają, że engine pozwala na tworzenie ogromnych, otwartych lokalizacji i dodatkowo usprawnia pracę zespołu deweloperskiego, dzięki możliwości łatwego testowania nowo tworzonych modeli. Ponadto Lisa Gobbi, artysta odpowiedzialny na środowiska w grze, przedstawia wykorzystanie narzędzia World Machine, pozwalającego na tworzenie lokalizacji z wykorzystaniem zdjęć satelitarnych.
Gravel ukaże się na początku 2018 roku na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz komputery osobiste.
Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo: