Pierwszą seryjną hybrydą wodorowo-benzynową dopuszczoną do ruchu w Japonii jest Mazda RX-8 Hydrogen RE.
Pierwsze dwa egzemplarze pod koniec marca trafią do klientów. Co ciekawe zostaną wyleasingowane firmom z branży energetycznej. Póki co planowanych jest przekazanie kolejnych 10 egzemplarzy pod koniec roku. Teraz klika słów o samym aucie. Napędzane może być zarówno benzyną jak i sprężonym wodorem. Analogicznie uzyskuje moc 210 KM i moment obrotowy 222Nm, lub 109KM i 140Nm na wodorze. Samochód posiada dwa zbiorniki- jeden o pojemności 61 litrów i drugi 110 litrów. Zasięg na benzynie to 549km, a na wodorze 100km. Rodzaj zasilania zmienia się poprzez naciśnięcie przycisku w kabinie. Miesięczny koszt wzięcia auta w leasing wynosi 420.000 jenów (ok. 3,5 tys. USD).