Studio Saber Interactive potwierdziło, że ich najnowsze dziecko SnowRunner, podobnie jak poprzednik Spintires: MudRunner, otrzyma wsparcie dla modów na PC od dnia premiery. Wparcie na konsolach pojawi się natomiast w późniejszym terminie.
Społeczność modderów dla Saber Interactive zawsze była ważnym sprzymierzeńcem podczas tworzenia i utrzymywania gry. Dla Spintires: MudRunner powstało prawie 5000 modów stworzonych przez fanów, którzy mogą liczyć na oficjalne wsparcie studia i zapewne nie inaczej będzie w przypadku SnowRunner.
Twórcy zapowiedzieli, że w dniu premiery pojawią się pierwsze, fanowskie modyfikacje. Wśród nich znajdziemy na przykład zmiany pojazdów, a w dalszej kolejności mają pojawić się mody dotyczące mapy oraz misji. Dodatkowo Saber Interactive już poinformowało o pierwszych darmowych aktualizacjach po wydaniu gry – możemy liczyć m.in. na dodanie możliwości dostosowania wnętrza pojazdu oraz przedmioty do odblokowania, które z kolei fani również będą mogli modyfikować.
Studio współpracuje z platformą Mod.io w celu zapewniania wsparcia dla społeczności modderskiej. Dodatkowo autorzy najpopularniejszych modów będą mogli otrzymać nagrody.
SnowRunner to kolejna odsłona zaawansowanego symulatora jazdy terenowej. Kontynuacja pozwala ponownie wcielić się w kierowcę pojazdów terenowych i wyruszyć w teren, jedynie z mapą i kompasem. Premiera na PlayStation 4, Xbox One oraz PC już 28 kwietnia. W Speed Zone aktualnie testujemy tę produkcję, a na pierwsze wrażenia oraz gameplaye możecie liczyć już we wtorek.
Więcej informacji o SnowRunner znajdziecie w naszym dziale o grach. Zapraszamy również do obejrzenia zwiastuna poniżej.