29 stycznia 2007 roku w Rzymie, zostanie zaprezentowany międzynarodowej prasie nowy Fiat Bravo, którego początek sprzedaży przewidziany jest na najbliższe tygodnie po jego prezentacji i obejmie całą Europę.
Wyprodukowany w zakładzie produkcyjnym w Piedimonte S. Germano (Frosinone) samochód ten ma szansę zostać punktem odniesienia w najważniejszym segmencie europejskiego rynku motoryzacyjnego.
Aby osiągnąć ten cel Fiat Bravo został zaprojektowany i wykonany w taki sposób, aby stanowić najlepszą syntezę Piękna i Technologii.
Zrealizowany w Centro Stile Fiat model ten wyróżnia się sylwetką o charakterystycznym włoskim wzornictwie i stanowi kolejny krok naprzód w kreowaniu nowej stylistyki Marki.
Nowy Fiat Bravo wzbudza silne emocje już od pierwszego spojrzenia. Wsiadając do tego samochodu, zarówno kierowca jak i pasażerowie znajdą się we wnętrzu charakteryzującym się wysoką jakością materiałów i szczególnie dużą dbałością o szczegóły.
Pięciodrzwiowy Fiat Bravo w umiejętny sposób łączy zgrabną kompaktową sylwetkę z nadzwyczajnie przestronnym wnętrzem: jego długość to 434 cm, szerokość 179 cm, wysokość 149 cm a rozstaw osi 2 metry i 60 cm, nie wspominając o dużej ładowności bagażnika (400 litrów)- jednym z największych bagażników w tym segmencie.
Fiat Bravo jest samochodem bardzo solidnym i godnym zaufania, dzięki bogatemu wyposażeniu – z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, i dzięki wysokim standardom w zakresie bezpieczeństwa, komfortu i przyjemności jazdy.
Fiat Bravo to samochód łatwy i przyjemny do prowadzenia w każdych warunkach, a to również dzięki szerokiej gamie silników – obok znanych już turbodiesli Multijet (1.9 o mocy 120 lub 150 KM) oraz mocnego silnika 1.4 o mocy 90 KM – debiutuje nowa rodzina silników benzynowych turbodoładowanych T-JET (1.4 Turbo o mocy 120 KM i 150 KM), które charakteryzują się jednocześnie małym zużyciem paliwa i wyjątkowymi osiągami.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z Fiat Auto Poland