Motogry Newsy

Wystartował Hot Wheels Unleashed Design Battle – konkurs na najlepsze malowanie

Mattel, Inc. i Milestone zapowiedzieli dzisiaj Hot Wheels Unleashed™ Design Battle, konkurs dla globalnej społeczności gry wyścigowej o tej samej nazwie, która sprzedała się w ponad milionie kopii na całym świecie.

Od ponad pięciu dekad marka Hot Wheels przesuwa granice osiągów i designu w motoryzacji, celebrując osiągnięcia projektantów i konstruktorów, których nieustająca pasja, nieograniczona wizja i wiele godzin ciężkiej pracy napędzają stworzenie tego idealnego, jedynego samochodu.

Dziś Hot Wheels oddaje cześć tej garażowej duszy, teraz w formie cyfrowej, dzięki konkursowi Design Battle. Konkurs odbędzie się pomiędzy 14 stycznia, a 14 lutego 2022 roku. Uczestnicy zaprojektują malowanie dla modelu Hot Wheels® Rodger Dodger™ za pomocą zawartego w grze edytora malowania. Zwycięski Rodger Dodger stanie się prawdziwym resorakiem Hot Wheels (w skali 1:64), dostępnym w sprzedaży na całym świecie w grudniu 2022 roku.

O przyznaniu nagrody zadecyduje specjalny zespół jurorów składający się ze światowej klasy projektantów firmy Mattel:

  • Ted Wu – Vice President i Global Head of Vehicle Design, Mattel
  • Bryan Benedict – Director of Product Design, Mattel
  • Dmitriy Shakhmatov – Manager of Product Design, Mattel
  • Jerry Thienprasiddhi – Principal Graphic Designer, Mattel

Zasady i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się TUTAJ. Konkurs Hot Wheels Unleashed™ Design Battle jest dostępny od dziś na platformach PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox Series X|S, Xbox One X, Xbox One i Steam.

Informacja prasowa – Koch Media Poland

5 1 głos
Oceń artykuł
Podziel się:
Avatar photo
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments