Newsy

Z dużej chmury mały deszcz?

Zapowiadany duży facelifting Ibizy okazał się plotką. Auto przeszło jedynie małą kurację odmładzającą, mającą na celu podkreślenie sportowego ducha Seata.

Każda z trzech bazowych wersji, czyli Reference, Stylance i Sport otrzyma nowy przedni zderzak o bardziej agresywnej stylizacji. Reszty zmian należy dopatrywać się we wnętrzu. Zastosowano m.in lepsze materiały wykończeniowe, które do tej pory były dość przeciętne w podstawowych wersjach Ibizy. Inne nowości zarezerwowano dla odmian FR i Cupra. Auta otrzymają nowe felgi, wydech o jeszcze bardziej sportowym brzmieniu i bardziej wyróżniający grill. nabywcy Ibizy mają ogromny wybór wersji i rodzajów.

Począwszy od dwóch nadwoziowych (w ofercie jest też mały sedan o najbardziej sportowym charakterze w segmencie B- Cordoba), poprzez pięć wersji wyposażenia, trzy rodzaje skrzyń biegów (5 i 6 biegowe manualne i jedna automatyczna) i dziesięć(!) wersji silnikowych. Gama silników benzynowych zawiera wersje o mocach 64KM, 75KM, 100KM, 150KM (FR) i 180KM (Cupra). Bardzo ciekawie prezentują się też Diesle. Najsłabszy, ale nie taki znowu słaby ma 70KM, kolejne wersje to 80KM, 100KM, 130KM (FR) i 160KM (Cupra).

Podobno dobrych rzeczy się nie zmienia. Wedle tej maksymy postąpili styliści Seata. Auta na szczęście nie upodobniono do większego Toledo, które okazało się stylizacyjnym nie wypadłem. Ibiza nadal pozostaje najładniejszym autem w gamie Seata. Zagrozić może jej jedynie Leon, którego oficjalna premiera jeszcze nie nastąpiła w Polsce. Odnowniony Seat Ibiza pojawi się w naszym kraju w sprzedaży w drugim kwartale 2006 r.

0 0 głos
Oceń artykuł
Podziel się:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments