Zapowiedzi

Zapowiedź Project CARS 2

Tryb kariery

Tryb kariery, tak popularny w Project CARS, powraca w drugiej części z oczekiwanymi przez fanów poprawkami, ostrożnymi udoskonaleniami oraz całkowitymi nowościami, aby oddać zawód prawdziwych kierowców jeszcze wierniej niż jakakolwiek inna gra wyścigowa.

Usprawnienia i nowości w trybie dla pojedynczego gracza mają dać znacznie więcej swobody w wyrażaniu siebie i postępie kariery. Ten tryb będzie teraz zawierać 29 sportów samochodowych na 6 poziomach i 5 unikalnych dyscyplin co razem uczyni rozgrywkę wciągającą, stawiającą wyzwanie i satysfakcjonującą. Wirtualni kierowcy będą mogli zacząć od podstaw, takich jak karty, Formula Rookie lub Ginetta Juniors i awansować na zawodowy szczyt odwzorowany na podstawie faktycznych wydarzeń, takich jak IndyCar czy Pirelli World Challenge bazujący na GT3, albo od razu wybrać bardziej zaawansowany poziom i cieszyć się krótszą, napakowaną akcją karierą.

Nadrzędnym celem kierowcy w Project CARS 2 jest wstąpienie do panteonu motoryzacyjnych legend. Od gracza tylko zależy jak tego dokona i czy zrealizuje jedno czy wszystkie 7 życiowych osiągnięć: co roku będzie dominował w danych mistrzostwach; zdobędzie pierwsze miejsce w kultowych wyścigach, jak Indy 500 czy Le Mans 24; zostanie kierowcą fabrycznym elitarnych marek jak Ferrari czy Porsche; a może wygra w trzech różnych dyscyplinach.

Podstawą kariery w Project CARS 2 jest system poziomów, który został starannie zmodelowany z udziałem prawdziwych zawodników. Kierowcy mogą wybrać jedną z dyscyplin motorsportu i przejść ją od poziomu 6 do poziomu 1 (na przykład samochody GT) lub skakać pomiędzy 5 dyscyplinami i ścigać się w open-wheels, GT, prototypach, rallycross i samochodach turystycznych.

System poziomów został poddany gruntownej modernizacji, aby w głównej linii kariery dać kierowcom możliwość sprawdzenia jak największej ilości pojazdów i tras ze wszystkich dostępnych w grze (180 pojazdów i 40 tras). Kariera zawiera teraz serie nowych wyścigów modern classic, które obejmują pojazdy GT grupy 5, samochody turystyczne grupy A i prototypy grupy C. Dodatkowo podczas zmagań zetkniemy się rzeczywistymi wydarzeniami, w których pojawiają się znane gwiazdy i wściekli weterani, ścigający się zabytkowymi samochodami na nowoczesnych torach.

Podczas każdej serii motorsportu w Project CARS 2, kierowcy mają możliwość wyboru pomiędzy pełnym lub skróconym kalendarzem rozgrywek. Ponadto można skalować czas trwania każdego wyścigu, a także włączyć lub wyłączyć ćwiczenia i kwalifikacje na początku każdego weekendu.

Nowością w Project CARS 2 jest tryb kierowców fabrycznych. Najbardziej znani producenci (m.in. Ferrari, Porsche, Aston Martin), zapraszają kierowców do serii epickich zmagań. Przyjmij wyzwanie i stań się prawdziwym kierowcą testowym. Wyzwania są tematyczne i reprezentują klasy z jakich dany producent jest najbardziej znany.

Dzięki swoim osiągnięciom w trybie kariery, kierowcy odblokowują dodatkowe wydarzenia, w których mogą wziąć udział. Eventy te zostały stworzone tak, aby reprezentowały różne kategorie motorsportów i klasy samochodów, którymi kierowcy nie mieliby okazji ścigać się w swojej podstawowej karierze.

Popularny system kontraktów znany z Project CARS powraca. Został jednak dopracowany, aby zapewnić kierowcom znacznie większe możliwości wyboru, z którymi drużynami będą współpracować. Gracze wybierają samochód, którym chcą jeździć w określonej serii i wtedy zostają im zaprezentowane zespoły, które mają wolne miejsca w pożądanym pojeździe. Kierowcy będą walczyć o trofea, cele życiowe i wyróżnienia, które zmieniają się w trakcie kariery. Będą również dostępne nowe sposoby śledzenia statystyk i osiągnięć, zarówno online, jak i offline.

Tryb kariery został stworzony tak, aby był najdokładniejszym odzwierciedleniem ścieżki kariery prawdziwego kierowcy oraz dostosowany do indywidualnych potrzeb i pragnień gracza. Project CARS 2, gra tworzona przy współpracy z ponad tuzinem kierowców wyścigowych, będzie dostępna w sprzedaży w polskiej (napisy) oraz angielskiej wersji językowej 22 września na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz komputery PC.

0 0 głos
Oceń artykuł
Podziel się:
Rafał Peroń
W ekipie SZ jestem praktycznie od początku, jeszcze gdy portal pojawiał się jako zin w magazynie CD-Action. Lubię zarówno wymagające symulatory jak i typowe zręcznościówki. Swego czasu mocno fascynował mnie pierwszy Need For Speed Underground, w którego grałem (można powiedzieć) profesjonalnie 🙂
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments