Newsy

"Zmień się" – Ruszyła nowa kampania Volvo.

Jak zapewne widzieliście, w niektórych gazetach można spotkać samochodzik naklejony na strone pisma. Po jego odklejeniu ukazuje się nowe Volvo. Tak właśnie rozpoczyna się nowa kampania tej firmy. Kupując auto mamy możliwość zostawienia w rozliczeniu swojego starego samochodu. Unikalne na polskim rynku jest to, że Volvo Auto Polska przedstawiło atrakcyjną ofertę odkupu obecnego samochodu każdej marki bez względu na rocznik, którego wartość rynkowa jest wyższa niż 15 000. Tym samym firma wprowadza nowe na polskim rynku standardy sprzedaży samochodów, które w Zachodniej Europie funkcjonują od lat.

„Sprzedaż starego, nawet dwu-trzyletniego auta na polskim rynku to w dzisiejszych warunkach dość trudne zadanie. Dlatego naszym Klientom chcemy zaoferować komfortowy sposób wymiany samochodu używanego na nowy model na bardzo atrakcyjnych warunkach, dzięki czemu zaoszczędzą swój czas i pieniądze. Tym samym poza luksusowym samochodem możemy zagwarantować również bezstresowe pozbycie się obecnego auta”; „Naszą grupę docelową stanowią ludzie zamożni, którzy na co dzień pracują w dużych korporacjach lub prowadzą własne firmy.” – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska. „Kreacja przedstawia wizerunki samochodów znanych marek motoryzacyjnych, które można zedrzeć jak naklejkę. Wtedy odbiorcy ukazuje się nowy model Volvo S60 lub S40, który może mieć w zamian za swój poprzedni samochód. Dzięki tej operacji zmieni się on w posiadacza Volvo.”

Drugą cześć kampanii stanowi reklama informująca o ofercie, o charakterze racjonalnym. Kampania obejmuje bezpośredni e-mailing do klientów oraz działania call center, jak również widoczna jest na stronach motoryzacyjnych w Internecie. Niestety speed-zone nie jest jedną z tych stron:(

0 0 głosy
Oceń artykuł
Podziel się:
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments